Polityka prywatności
1. Właścicielem Serwisu www.palacpamieci.pl jest Matylda Liberska
2. Administratorem Twoich danych osobowych jest Matylda Liberska, zamieszkała w Otwocku, na ul. Moniuszki 16, zwana dalej „Administratorem”.
3. Administrator przetwarza Twoje dane, ponieważ chcesz:
a) otrzymywać informacje na temat nowych treści na serwisie, np. poprzez newsletter
b) otrzymywać informacje na temat oferty współpracy marketingowej z Administratorem
d) zakupić produkty online Administratora
e) komentować treści zamieszczone na serwisie za pomocą narzędzi do tego celu przeznaczonych
4. W związku z tym, Administrator będzie przetwarzał dane osobowe wprowadzane przez Ciebie dobrowolnie w formularzach kontaktowych dotyczących poszczególnych treści, produktów i usług wymienionych w punkcie 3, takich jak np. imię i nazwisko, nazwa firmy, adres, nr telefonu czy e-mail kontaktowy.
5. Administrator dokłada wszelkich starań, by chronić Ciebie i Twoje dane i zapewnia, że są one:
a) przetwarzane zgodnie z prawem,
b) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
c) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
6. W celu obsługi zapytania czy realizacji usługi Administrator przekazuje Twoje dane innym podmiotom, takim jak np.
– firmy pośredniczące w płatnościach elektronicznych (w celu obsługi płatności za produkty online, takie jak kurs online)
– podmioty i podwykonawcy świadczący usługi prawne, marketingowe, informatyczne i księgowe (w celu kompetentnej obsługi Twojego zapytania lub realizacji zamówionej przez Ciebie usługi czy zamówionych treści)
Wszystkie podmioty, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.
7. Twoje dane przetwarzane są przez czas konieczny do tego, by:
– obsłużyć Twoją wiadomość wysłaną poprzez formularz
– dostarczyć Ci zamówione treści bądź produkty online
– móc realizować uzyskaną od Ciebie zgodę na komunikację marketingową (do czasu cofnięcia tej zgody)
8. W każdej chwili możesz uzyskać dostęp do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunąć je, ograniczyć ich przetwarzania, wnieść sprzeciw wobec ich przetwarzania, a także możesz żądać przeniesienia tych danych do innego administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W celu skorzystania z powyższych uprawnień należy przesłać Administratorowi odpowiednią wiadomość pocztą elektroniczną na adres: kontakt@palacpamieci.pl. Masz także prawo wnieść skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
Zasady związane z realizacją wskazanych praw zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO
9. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
10.Chcesz skontaktować się z Administratorem Twoich danych osobowych w serwisie? Napisz na konktakt@palacpamieci.pl
Pliki cookies
1. Serwis palacpamieci.pl i jego subdomeny wykorzystuje pliki cookies, czyli informacje tekstowe przechowywane na urządzeniach końcowych (jak np. komputer czy smartfon), które może odczytywać system teleinformatyczny Administratora (cookies własne) lub podmiotów trzecich.
2. Serwis wykorzystuje cookies sesyjne (wygasające po zamknięciu przeglądarki) oraz cookies trwałe (przechowywane na urządzeniu końcowym i rozpoznające Ciebie przy kolejnej wizycie na serwisie).
3. Przy pierwszej wizycie na serwisie zostajesz poinformowany o plikach cookies oraz poproszony o zgodę na ich przetwarzanie.
4. Pliki cookies możesz w dowolnym momencie usunąć ze swojej przeglądarki. Ich usunięcie może jednak spowodować, że serwis nie będzie działał poprawnie. Informację o tym, jak to zrobić znajdziesz w sekcji „Pomoc” używanej przeglądarki internetowej lub jej ustawieniach bądź preferencjach.
5. Cookies są wykorzystywane do zapewnienia prawidłowego działania serwisu, jak również do celów analitycznych, społecznościowych i marketingowych, w tym:
• badania statystyk serwisu
• udostępnienia możliwości logowania i utrzymania Sesji, tj. uniknięcie konieczności ponownego logowania się
• rozpoznania wykorzystywanego urządzenia końcowego
• badania preferencji użytkowników w celu dostosowania usług i produktów